دوشنبه، مهر ۱۰، ۱۳۸۵

خود گويی و خود خندی ؛ عجب مرد هنر مندی ؟؟

آقای خامنه ای ؛ رهبر معظم انقلاب ؛ چند وقت پيش ؛ در يکی از سخن پراکنی های متداوله ؛ خطاب به عده ای از کفن دزدان و قاريان و پا منبری خوانانی که حالا وزير و وکيل و استاندار و دالاندار و قاپوچی باشی شده اند ؛ فرمودند که هيچگاه در طول تاريخ ايران ؛ مملکت ما ؛ اقتدار و اعتبار جهانی امروز را نداشته است .!!!
يعنی اينکه اقتدار و عظمت و محبوبيت و اعتباری که الان جمهوری اسلامی در عرصه جهانی کسب کرده؛ در هيچ دوره تاريخی سابقه نداشته است .
ايرانی ها يک ضرب المثل دارند که ميگويد : مرده را که رو بدهی توی تخت و تابوتش تر ميزند حالا حکايت رهبر معظم انقلاب است

برای اينکه بدانيد اعتبار و عظمت مملکت ما در پهنه جهان چقدر است ؛اين خبر را برايتان نقل ميکنم که در تازه ترين بررسی هايی که صورت گرفته ؛ پاسپورت پنج کشور جهان ؛ در زمره بی ارزش ترين پاسپورت های جهان قرار گرفته اند .
اين پنج کشور عبارتند از : افغانستان ؛ عراق ؛ سومالی ؛ برمه ؛ و جمهوری اسلامی !!
يعنی اينکه ارزش و اعتبار کشور ما در مجامع بين المللی ؛ در حد سومالی و برمه و افغانستان است ! آنوقت رهبر معظم از اعتبار و اقتدار جهانی دولت اسلامی سخن ميگويد !1

برای اينکه بدانيد اعتبار و عظمت جمهوری اسلامی چقدر گسترده است ؛ بد نيست اين خبر را هم به نقل از آقای حسينعلی شهرياری ؛ نماينده مجلس و عضو کميسيون بهداشت و درمان اين مجلس برای تان باز گو کنم که : ايران ؛ از نظر شاخص های سلامت ؛ در ميان کشور های جهان ؛ در رتبه 106 سازمان بهداشت جهانی قرار دارد در حاليکه تا حدود هشت سال پيش ؛ ايران مقام نود و چهارم را در عرصه جهانی در اختيار داشت

به زبان ساده تر ؛ اگر کشور های جهان در عرصه بهداشت و درمان ترقی کرده اند ؛ جمهوری اسلامی فی الواقع وا ترقيده است

هیچ نظری موجود نیست: