پنجشنبه، فروردین ۱۱، ۱۳۹۰

خبر از میر حسین موسوی

فیس بوک لیلا ، برادر زاده موسوی : با یک عالمه مامور معذور،امشب ساعت 9 میر حسین و رهنورد برای آخرین وداع با پدر آورده شدند از لحظه ورود ،میر حسین یکدم میگفت "صبر...صبر...صبر...فقظ صبر"نمیدانم این را برای ما میگفت که از شوق و غم دینشان زار میزدیم یا داشت به مردم پیامی میرساند.یک چیز دیگر هم هر دو چندین بار تکرار کردند "فقظ باید دعا کنیم"..

چهارشنبه، اسفند ۱۸، ۱۳۸۹

سایت خبرگان رحلت آیت الله هاشمی را تسلیت گفت+عکس


به امید خدا خودتان هم به زودی مثل سایت تان هک‌‌ میشوید.

آداب زن گرفتن اسلامی

آقای ملا باقر مجلسی ؛ يا بقول ملايان علامه مجلسی !!در کتاب حليه المتقين ؛ در آداب زن گرفتن می نويسد :

....بدان که : زن به منزله قلاده ای است که در گردن می افکنی !!پس ببين که چگونه قلاده ای برای خود ميگيری .
زنی پيدا کن که مانند تو باشد و شايسته آن باشد که فرزند از او بهم رسانی . و برای مال و جمال زن مگير که از هر دو محروم شوی .
زنی طلب کن که باکره و خوشبو و گندمگون و فراخ چشم و ميانه بالا و سياه چشم باشد و گردنش خوشبو و قوزک پايش پر گوشت باشد .

ملا باقر مجلسی همچنين می نويسد :
لازم است بر زن اطاعت شوهر کند و نا فرمانی از او نکند . بی رخصت او از خانه بيرون نرود . خود را برای شوهر خوشبو و زينت کند و هر بامداد و شام خود را بر او عرضه کند !!!
و اما حق زن بر مرد آنست که :
او را سير کنی و بدنش را بپوشانی و اگر بدی کند بر او ببخشی و عفو کنی ؛ و هر سه روز يکمرتبه گوشت برای او بياوری !! و رنگ و حنا و سرمه هر ششماه يکبار برای او بياوری .و خانه اش را خالی مگذار . با او احسان کن زيرا که زن اسير مرد است !!!و در کار با آنها مشورت مکن که رای ايشان ضعيف است . و ايشان را پيوسته در پرده دار و بيرون مفرست و تا توانی چنان کن که بغير از تو مردی را نشناسد و نبيند !!!و ايشان را از استماع ساز و نوا ؛و شنيدن خوانندگی و غنا ؛ و بيرون رفتن از خانه ؛ و آمد و شد با بيگانه ؛ و رفتن به حمام ها و مساجد و عروسی ها منع کن .
چرخ رشتن را تعليم او کن و او را بيکار مگذار که شيطان او را به فکرهای باطل می اندازد و ميل به سير و تفرج و خود آرايی و خود نمايی ميکند .
هر چه گويد او را اطاعت نکن . و از برای سير به حمام ها و عروسی ها و عزاها و عيد ها او را اذن مده که هر که طاعت زن خود کند ؛ خدا او را سرنگون در جهنم اندازد !!!!!!
سعدی عليه الرحمه ميفرمايد :
چو زن راه بازار گيرد ؛ بزن !!!
و گرنه ؛ تو در خانه بنشين چو زن
ز بيگانگان چشم زن دور باد
چو بيرون شد از خانه ؛ در گور باد !!!!

شنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۸۹

چگونه زنان می توانند باعث سقوط نظام شوند



معجزه

یکی به احمد کسروی گفته بود که آقا جان شما دیگر دارید همه چیز را منکر می شوید. کسروی گفت مثلاً چه چیزی را؟ گفت مثلاً معجزات پیامبر اسلام را. گفت مثلاً کدام معجزه را؟ گفت همان که با سوسمار حرف زد! گفت خوب با چه زبانی با سوسمار حرف زد؟ گفت با…زبان عربی. گفت مرد حسابی این که می شود معجزه سوسمار، پیامبر که خودش عرب بود.

چهارشنبه، اسفند ۱۱، ۱۳۸۹

مکان یاب فیسبوک خود را از کار بیاندازید


توجه > فيس بوک به سيستم آدرس يا همان مکان ياب جی پی اس و گوگل مپس (نقشه ماهواره اي گوگل) وصل شده و شما تا درب منزل قابل شناسايی هستيد. برای از کار انداختن اين امکان (مشکل) آموزش تصويری زير رو دنبا...ل کنيد و اين موضوع را به اطلاع دوستان برسانيد
برای از کار انداختن اين امکان از پرفايل شخصی به ...ترتيب آموزش زير را دنبال کنيد

How To disconnect GPS Tracking System from yourFacebookProfile :
1 - Account
2 - Privacy Setting
3 - Customize settings
4 - Things others share ==> Friends can check me in to Places
5 - Edit setting
6 - Disable + ok


از وبلاگ فریاد رهایی

فریاد، موسوی و کروبی آزاد باید گردند - حوالی انقلاب (۱۰ اسفند)