دوشنبه، اسفند ۰۹، ۱۳۸۹

احادیث ۱۰۰% سکسی اسلام !!!

ترشحات مغزی این آقایان کلا کمر به پایین بوده نمیدونم چرا ؟! بدبخت زنهای اینا چی‌ کشیدن از دست اینا ।


محمد: هر مومنی که با همسرش آمیزش جنسی نماید، هفتاد هزار فرشته بال هایشان را برای آنها می گسترانند و رحمت خدا بر آنان نازل می گردد ( مستدرک الوسائل ج 14 ص 154 )

امام صادق: هیچ مباح و حلالی نزد خداوند ، دوست داشتنی تر از آمیزش جنسی با هم نیست . پس زمانی که مومن با همسرش نزدیکی و غسل جنابت می کند ، شیطان به گریه می افتد و می گوید : ای وای ! این بنده از پروردگارش اطاعت نموده و گناهانش بخشیده شده است . ( وسائل الشیعه ج2 ص 179 )

پیامبر اعظم در خطاب به مردان فرمودند: چنانچه حیوانات بر جفت های خویش می جهند بر همسرانتان نجهید ، بلکه پیش از آن با بوسه و سخن گفتن وی را برای عمل آماده سازید .

امام صادق در خطاب به مردان فرمودند: اگر یکی از شما به همسرش نزدیک شود و سپس برخیزد و او را ارضا نکند همسر او اگر به یک سیاه زنگی دست یابد به او متوسل می شود ، پس به هنگام نزدیکی شوخی و ملاعبه کنید که لذت بخش و بهتر است و زن بهتر ارضا می شود .(مکارم اخلاق )

امام علی: چون یکی از شما خواست با همسرش آمیزش کند، از شتاب کردن در این کار پرهیز نماید که زنان نیز نیازهایی (جنسی) دارند . (خصال صدوق)





شنبه، اسفند ۰۷، ۱۳۸۹

چرا کارگران ایران تاکنون به جنبش سبز نپیوسته‌اند؟


هفته‌نامه «تایم» چاپ آمریکا در مطلبی با اشاره به موج اخیر اعتراضات مخالفان در ایران خاطرنشان می‌کند که حوادث دو هفته اخیر نشان داده است که «جنبش سبز» ایران هنوز فعال و موثر است، اما این سوال را مطرح می‌کند که چرا تاکنون تشکل‌های کارگری ایران به این اعتراضات نپیوسته‌اند؟

در جنبش‌های مردمی سایر کشورهای خاورمیانه به خصوص در مصر و تونس حرکات کارگری و اعتصاب در صنایع کلیدی مثل توریسم و کارخانجات و ادارات دولتی نقش بسیار موثری در سرنگونی حکومت‌های این دو کشور داشت. در مصر بخش وسیعی از اجتماع‌کنندگان در میدان تحریر را کارگران تشکیل می‌دادند و اعتصاب کارگران در شهرهای دیگر مثل اسکندریه و ساحل نیل نشان داد که این جنبش می‌تواند بسیار موثر باشد.

نویسنده هفته‌نامه «تایم» اشاره می‌کند که در ایران نیز اعتراضات کارگری در یک سال اخیر وجود داشته است و نمونه آن اعتصاب‌های کارگران صنایع اتومبیل‌سازی و نیشکر و صنایع فلزات بوده است. موضوع اصلی در بسیاری از حرکات کارگری سال‌های اخیر در ایران مسائل صنفی و معیشتی مثل حقوق پرداخت نشده، بیکارسازی بدون اطلاع قبلی، کاهش مزایا و رشد بیکاری بوده است. در این میان حتی صنایع کلیدی مثل صنعت نفت و گاز نیز از اقدامات اعتراضی کارگران در امان نبوده‌اند.

در روزهای اخیر عده‌ای از کارگران تاسیسات پالایشگاه نفت آبادان دست به اعتصاب زده و خواست آن‌ها پرداخت حقوق معوقه بیش از ۵۰۰ نفر از کارگران بود که در ۶ ماه اخیر حقوقی دریافت نکرده اند.

اما با وجود تمام این نمونه‌ها هنوز هماهنگی و ارتباطی بین جنبش دانشجویی و حرکات کارگری در ایران برقرار نشده است. این در حالی است که در کشورهای دیگر به خصوص مصر و تونس شاهد بودیم که از حدود دو سال پیش ارتباط فعالی بین حلقه‌های جوانان معترض و تشکل‌های کارگری برقرار شده است.

نویسنده «تایم» با اشاره به اعتراضات گسترده پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۲۰۰۹ می‌نویسد که در آن زمان بخشی از فعالان جنبش اعتراضی شعار اعتصاب سراسری را عنوان کردند که تحقق میافت. اعتصاب کسبه بازار تهران و چند شهر دیگر نیز پس از فروکش تظاهرات خیابانی و در اعتراض به افزایش مالیات توسط دولت به وقوع پیوست. فعالان جنبش سبز با علاقه و هیجان فراوان شاهد این اعتصاب بوده، ولی به آن نپیوستند.

کارگران در صنایع فرسوده ایران نیز در شهرهای بزرگ و کوچک اعتراض خود را علیه پیامدهای بحران اقتصادی و مدیریت غلط اقتصاد مطرح کردند. ولی تاکنون هماهنگی موثری بین طبقات اجتماعی و به خصوص کارگران با جنبش اعتراضی جوانان که اساسا مربوط به طبقه متوسط است به وجود نیامده است.

به نوشته تحلیل‌گر مجله «تایم»، شکل دادن به یک چنین اتحادی غیرممکن نیست. ایران در عرصه جنبش کارگری سابقه‌ای بسیار طولانی دارد و تاریخ آن به بیش از صد سال پیش و دوران انقلاب مشروطه بازمی‌گردد. در سال ۱۹۴۹ و اوایل نهضت ملی شدن صنعت نفت کارگران صنایع نفت ایران دست به اعتصابی زدند که تا آن زمان در کل خاورمیانه سابقه نداشت. در ماه‌های پایانی حکومت شاه نیز جنبش کارگری و به خصوص اعتصاب‌های گسترده در صنعت نفت اقتصاد کشور را فلج کرده و به سقوط حکومت شاه انجامید.

عامل دیگر برای شکل‌گیری نوعی همبستگی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف از اعتراضات در ایران وجود نارضایتی‌های گسترده‌ای است که می‌تواند اقشار گوناگون را علیه حکومت و سیاست‌های دولت احمدی‌نژاد متحد کند. یکی از مهم‌ترین موارد پیامدهای طرح کاهش یارانه‌ها است که تحت تاثیر آن بهای بسیاری از خدمات و کالاهای اساسی چند برابر شده است. شکی نیست که کارگران و اقشار کم‌درآمد دیگر بیش از هر کسی از فشارهای ناشی ار گرانی و تورم موجود رنج می‌برند.

به نوشته تحلیل‌گر هفته‌نامه «تایم»، برقراری هماهنگی و سازمان‌دهی مشترک بین جنبش کارگری و بدنه جوان جنبش اعتراضی ایران به سادگی و خود به خودی تحقق نخواهد یافت. فعالانی که در تونس و مصر جبهه گسترده اعتراضات را سازمان‌دهی کردند مدت‌ها در حال برنامه‌ریزی و برقراری تماس با اقشار و تشکل‌های مدنی و صنفی گوناگون بودند. هر چند ده‌ها و صد‌ها هزار نفر از شهروندان بر هراس از حکومت غالب شده و به خیابان‌ها آمدند، پایه و چهارچوبی که این اعتراضات گسترده بر آن استوار شد یک شبکه سازمان‌یافته و وجود یک استراتژی روشن و توانایی واکنش سریع به تحولات بود.

در مصر و تونس، دانشجویان و جوانان در همکاری با کارگران توانستند به نقاط مشترکی دست یافته و برای اهداف واحدی مبارزه کنند. در مقاطعی که حرکات اعتراضی مردم از سوی پلیس یا گروه‌های وابسته به حکومت مورد حمله قرار می‌گرفت وجود این اتحاد و سازمان‌دهی عامل اصلی برای بقا و تداوم جنبش بود.

در پایان این تحلیل خاطرنشان شده است که در ایران نسبت به اکثر کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا شکاف کمتر یا پنهان‌تر بین سطح دستمزد اقشار گوناگون وجود دارد. هنوز امکان اشتغال در شبکه ادارات دولتی و نهادهای وابسته به حکومت عامل مهمی است و مجموعه خدمات و پوشش اجتماعی در ایران به نسبت سایر کشور‌ها وضعیت بهتری دارد. وضعیت آموزش و اشتغال زنان بهتر است و یک نوع نارضایتی و انتقاد از ناکارآمدی و فساد دولتی در میان تمامی اقشار به چشم می‌خورد. شاید این عوامل باعث شده است که کارگران ایرانی به نسبت سایر کشور‌ها دیر‌تر به جنبش‌های اعتراضی پیوسته یا حضور سازمان‌یافته‌ای در آن نداشته باشند.

میرحسین موسوی یکی از رهبران اصلی «جنبش سبز» در بیانیه‌های خود به حقوق و بهبود شرایط کارگران اشاره کرده است. برخی از فعالان جنبش کارگری ایران نیز از «جنبش سبز» حمایت کرده‌اند، ولی خواستار آن هستند که جنبش اعتراضی به شکل مشخص و صریح‌تری خواست‌ها و مطالبات کارگران را عنوان کند.

ایرانیان با نگاهی به حوادث سایر کشورهای خاورمیانه، به خصوص مصر و تونس، احتمالا امکانات و آینده بهتری برای پیشبرد جنبش اعتراضی خود می‌بینند. ولی همزمان با گسترش جنبش‌های مردمی در منطقه خاورمیانه در ایران نیز ضروری است که جبهه یا ائتلاف گسترده‌تر و موثرتری بین اقشار و لایه‌های مختلف که می‌توانند در این اعتراضات شرکت کنند تشکیل شود.

پنجشنبه، اسفند ۰۵، ۱۳۸۹

این جو امنیتی که در تهران هست ،به نظر یک آمادگی، قبل از دستگیری کروبی یا میر حسین هست


حضور گسترده نيروهای انتظامی در خيابان ها؛ «جو شهر تهران امنيتی شد»

۱۳۸۹/۱۲/۰۵

گزارش شاهدان عينی و سايت‌های خبری حاکی است که گارد ويژه ضد شورش و نيروهای امنيتی بعد از ظهر روز پنجشنبه در خيابان‌ها و ميدان‌های اصلی در مرکز شهر تهران مستقر شده و جو پايتخت هم اکنون امنيتی است.

سايت‌های نزديک به مخالفان دولت روز پنجشنبه خبر دادند که نيروهای امنيتی در چهار راه وليعصر، خيابان وليعصر، ميدان انقلاب، پارک وی، خيابان عباس‌آباد، ميدان هفت‌تير و ميدان صادقيه تجمع کرده‌اند.

سايت کلمه نزديک به مير حسين موسوی در گزارشی نوشته که نيروهای امنيتی، گارد ويژه و لباس‌شخصی‌ها در اين اماکن رفت و آمد مردم را زير نظر دارند و به هر فدری مشکوک شوند او را سوار ماشين ون می‌کنند.

بر اساس اين گزارش، اطراف تئاتر شهر تهران نيز از مأموران امنيتی پر شده است.

يک شاهد عينی نيز در گفت‌وگو با راديو فردا با تأييد حضور گسترده نيروهای امنيتی در خيابان‌ها و ميادين اصلی تهران گفت که نوع حضور اين افراد شبيه يک مانور بود و مردم دچار شوک شده بودند.

وی از علت تحرکات روز پنجشنبه نیروهای امنیتی در تهران ابراز بی‌اطلاعی کرد.

سايت کلمه از مرکز تهران خبر داده که از تمام مغازه‌داران منطقه وليعصر خواسته شده هر چه سريع‌تر مغازه‌ها را تعطيل و محل کسب خود را ترک کنند.

پاره‌ای گزارش‌ها هم حاکی است که خيابان‌های منتهی به ميدان آزادی از جمله خيابان بهبودی پر از نيروهای امنيتی است و به گفته برخی از شهروندان تهرانی اين جو امنيتی سنگين بی‌سابقه است.

سايت جنبش راه سبز (جرس) که به اصلاح‌طلبان نزديک است نيز گزارش مشابهی منتشر کرده و از «جو امنيتی- پادگانی» در تهران خبر داده است.

به گزارش اين سايت، «آرايش نيروهای گارد در اطراف صدا و سيما، ونک و ميدان ولی‌عصر نيز، در حال شدت گرفتن است و هنوز دليل ناامن نشان دادن چهره پايتخت مشخص نشده است.»

از زمان برگزاری اعتراض‌های مخالفان دولت در روز ۲۵ بهمن در تهران و برخی شهرهای بزرگ ايران، لحن مقام‌های حکومت جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی عليه معترضان شدت گرفته است و تهديد کرده‌اند که با هرگونه تحرک مخالفان برخورد خواهند کرد.

همزمان محدوديت‌ها عليه ميرحسين موسوی و مهدی کروبی تشديد شده و آنها همراه با همسرانشان در حصر خانگی قرار گرفته‌اند.

برخی از سايت‌ها و شبکه‌های اجتماعی که ايرانيان در آنها فعال هستند احتمال داده اند که ميرحسين موسوی و مهدی کروبی به زودی بازداشت خواهند شد.

فرزندان آقای کروبی روز چهارشنبه درباره «هرگونه برنامه برای حذف فيزيکی مهدی کروبی و فاطمه کروبی» به حکومت جمهوری اسلامی ايران هشدار دادند و مسئوليت چنين اقدامی را متوجه آن کردند.

تحرکات روز پنجشنبه در حالی است که فرمانده نيروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرگزاری ايسنا از «حضور گشت‌های اطلاعاتی و انتظامی در مراکز خريد و ايجاد تسهيلات ترافيکی» در آستانه نوروز خبر داده است.

اسماعيل احمدی‌ گفته است: «پيش‌‌بينی‌های لازم انجام شده است که از جمله آن تسهيل ترافيک به منظور تردد مردم و ايجاد امنيت مراکز خريد با حضور گشت‌های انتظامی است که هر قدر به نوروز نزديک شويم حضور مأموران بيشتر خواهد شد.»

جمعه، بهمن ۲۹، ۱۳۸۹

آدرس منزل مهدی کروبی


آدرس فعلی منزل کروبی : دیباجی شمالی کوچه نسترن

۱ اسفند روز شکست حصر خانهٔ آقای کروبی شود.

ون پلیس که در ابتدای کوچه محل زندگی موسوی و رهنورد برای بسته شدن راه قرار داده شده بود



بعد از سخنرانی احمقانه عالم فرزانه و مخ لس ولایت فقیه جنتی در نماز جمعه امروز مبنی بر حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی، به نظر می‌رسد شکستن حصر خانگی یکی‌ از این رهبران جنبش سبز میتواند ضربه بزرگی‌ به نظام وارد کرده و همچنین جانی دوباره به جنبش بدهد ، در این میان به نظر من شکستن حصر خانهٔ آقای موسوی خیلی‌ سختر از آقای کروبی هست ،چون منطقه پاستور که منزل آقای موسوی آنجا قرار دارد یک منطقه امنیتی هست، و ورود به آنجا خیلی‌ سخت هست، روز ۱ اسفند میشود همه برای شکستن حصر آقای کروبی در اطراف منزل ایشان جمع شوند। نظر دیگران چیست؟

آدرس فعلی منزل کروبی : دیباجی شمالی کوچه نسترن

پنجشنبه، بهمن ۲۸، ۱۳۸۹

ماجراي من و امام رضا

تا هجده سالگي، هر وقت كارمون گير مي‌كرد، توي تمام اماما و امام‌زاده‌ها، به امام‌رضا پناه مي‌برديم. دليلش اين بود كه مادرمون گفته بود يه وقتي ضامن آهو شده و از اين حرف‌ها. كلاس آخر دبیرستان كه بوديم دنبال معافی از سربازی بودیم ، بازم ما ناچار شديم دست به دامن امام‌رضا بشيم. البته امام‌رضا هيچ وقت ما رو تخمش‌ام حساب نمي‌كرد، امّا خب، چاره‌ای نبود ، اين بود كه گفتيم يا امام‌رضا دست‌مون به دامنت! بعدش‌ام چون با امام‌رضا خيلي خودموني بوديم يه شب قبل از خواب گفتيم يا امام‌رضا بيا و هشت‌صد تومن از ما بگير و ما رو از سربازي معاف كن!

اون‌ام همون موقع توي درگاه در ظاهر شد، يعني كه قبول. (البته من هيچ وقت نفهميدم چرا امام‌رضا درست شبيه حضرت علي‌يه، اما مهم نبود، همين كه توي درگاه در ظاهر شده بود واسه‌ي هفت پُشت من كافي بود.)

آقا ما رفتيم ارومیه و معاف شديم. حالا برگشتيم نقده ، و ماه بعدش مي‌خواييم بريم هشت‌صد تومنو بندازيم تو ضريح، بعد مي‌بينيم اولاً پول نداريم، دوماً يه پول سفر هم بايد بديم كه روي هم مي‌شه يه چيزي حدود سه هزار تومن. خلاصه بازم خيلي خودموني گفتيم يا امام‌رضا خودت كه مي‌بيني وضع‌مون رو به راه نيست، بالاخره بعداً مي‌آييم و از خجالتت در مي‌آييم.

هيچي، گذشت. ما يه هفت، هشت ماه چُس خوري مي‌كرديم و ماهي يه چيزي كنار مي‌ذاشتيم. امام‌رضام كه كه اون قدر با ما خودموني بود كه شماره حساب پس انداز ما رو توي بانك صادرات داشت.

خلاصه هزار تومني جمع كرده بوديم، ولي زورمون مي‌اومد بريم و هشت‌صد تومنو بندازيم تو ضريح. هزار تومن براي آدمي كه ماهي هشت‌صد تومن مي‌گرفت و هفت، هشت ماه چُس خوري كرده بود پول كمي نبود.

حالا از وقتي كه امام‌رضا ديده بود ما يه هزار تومني پس انداز كرديم، ديگه دست از سر ما برنمي‌داشت. تا مي‌خوابيديم مي‌اومد تو خواب‌مون كه اين پول ما چي شد؟ (البته حرف نمي‌زدها، ولي همين كه مي‌اومد توي خواب‌مون معنيش اين بود كه اين پول ما چي شد؟) صبح كه بلند مي‌شديم، خودشو به شكل حضرت علي درمي‌آورد و توي درگاه در ظاهر مي‌شد كه اين پول ما چي شد؟ سوار موتور مي‌شديم بريم سر كار، هي يه راننده‌ي وانت‌بار مي‌فرستاد كه بزنه به ما، و مثلاً زهر چشم بگيره. مي‌اومديم كار كنيم، هي حواس ما رو پرت مي‌كرد و به جاي يقه گرد، سه دكمه مي‌بريديم و با صاحاب كارمون حرف‌مون مي‌شد.

خلاصه اين قدر از اين كارا كرد، كه آخرش ديديم چاره‌اي نيست، مال هر كسي رو مي‌شه بالا كشيد الاّ مال امام‌رضا رو. اين بود كه هشت‌صد تومن برداشتيم و رفتيم ترمینال و از ميهن تور يه بليط مشهد خريديم و تا رسيديم مشهد يه كمي سوغاتي براي خونواده خريديم و بقيه‌شو كه مي‌شد دويست و پنجاه و هشت تومن و پنج‌زار، انداختيم توي ضريح و گفتيم خودت كه مي‌دوني نداريم، بقيه‌شو حلال كن!

آقا ما اينو گفتيم و اومديم بيرون و هنوز يه ده دقيقه‌اي نرفته بوديم كه ديديم همون وانته رو كه هي توي ارومیه مي‌فرستاد سراغ‌مون، فرستاده تا ترتيب ما رو بده. يعني نزديك بود فاتحه‌مون همون دور و بر مشهد مقدس خونده بشه. اول سعي كرديم محلش نذاريم. اما تا سوار ميهن تور شديم و اتوبوس راه افتاد تو جاده، ديديم خدا! اين دفه به جاي وانت‌بار، كاميون هيجده چرخ فرستاده سراغ‌مون. اولي كه اومد، نزديك بود بماله به همون سمتي كه ما نشسته بوديم، ولي ما به روي خودمون نياورديم. دومي همچين زد به آينه‌ي بغل كه نزديك بود تو خودمون خرابي كنيم. سومي داشت مي‌اومد توي دل اتوبوس كه ما ديديم پونصد و چهل و يه تومن و پنج‌زار ارزش اينو نداره كه چهل، پنجاه‌تا مسافر بي‌گناه به پاي ما بسوزن و كور و شل بشن. اين بود كه بلند گفتيم مي‌ديم بابا، مي‌ديم! بقيه‌شم مي‌آريم مي‌ديم!



چهارشنبه، بهمن ۲۷، ۱۳۸۹

اوضاع بحرانی در دانشگاه هنر گزارش لحظه به لحظه

ساندیس خورها اطراف دانشگاه ساعت 14:00

اطراف دانشگاه ۲۰۰-۳۰۰ نفری ساندیس خور هم جمع هستند .


درگیری در اطراف دانشگاه هنر ، ساعت 13:50

درگیریها در اطراف دانشگاه هنر داره شدیدتر می‌شه .جمعیت رفته رفته داره بیشتر می‌شه، شعارهای مرگ بر خامنه‌ای ،مرگ بر دیکتاتور

تعداد جمعیت داره رفته رفته زیاد می‌شه.ساعت13:30

تعداد زیادی از دانشجویان اطراف دانشگاه هنر جمع شده‌اند، دانشجوهای دانشگاه تهران و شریف نیز به آنها پیوسته اند ،جمعیت مردم هم رفته رفته داره بیشتر می‌شه. ساعت

دانشجویان را با کتک و گاز اشک آور از دانشگاه هنر بیرون کردند ساعت 13:10

همین الان از در پشتی دانشگاه هنر (واقع در کوچه ی بالاور) بچه ها رو با کتک و گاز اشک آور یکی یکی بیرون کردند. همه رو یکی یکی بازرسی می کردند و بعضی ها رو دستگیر می کردند.
بچه ها به سمت خانه ی هنرمندان در حرکت هستند.
تجمع بعدی در خانه ی هنرمندان، مردم بشتابید به کمک دانشجویان


هم اکنون اوضاع بحرانی در دانشگاه هنر ساعت 12

دانشگاه هنر (بالاتر از چهار راه ولیعصر) شرایط به شدت بحرانه
تعدادی از بچه ها رو به شکل وحشیانه ای دستگیر کردند.
بقیه بچه ها در دانشگاه محبوس شدند.
بچه هایی که در دانشگاه گرفتار شدند از دود و گاز اشک آور زیاد رنج می برن.
مردم کمک کنید.
زود بیاین کمک دانشجوها

یکشنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۸۹

بخشنامه‌های جدید برای اسلامی تر کردن جامعه

*بخش‌نامه به میوه‌فروشی‌ها*

· نمایش عمومی هویج و بادمجان ممنوع است

· آویختن موز در مقابل مغازه ممنوع است و روی لیموهای درشت و آبدارحتما باید با پارچه ضخیم و گشاد پوشانده شود

· خیار تنها با ارائه‌ی سند ازدواج و پس از استعلام فروخته شود

· خیره شدن به هلو ممنوع است

· در پایان برنامه 5 ساله دوم میوه فروشی ها باید زنانه و مردانه شوند. خیار، بادمجان،موز و تمام درازی های دیگر فقط به آقایان فروخته خواهد شد .کیوی نیز استثنا فقط به آقایان عرضه خواهد شد. لیمو، طالبی، هلو(لعنت اله) و دیگر گردالی­ها فقط به بانوان فروخته می­شود

· مبارزه با کاشت، برداشت و توزیع مخفیانه خیار چنبر(نعوذ باله) به عهده ستاد مبارزه با مواد مخدر است

*بخش‌نامه به دوچرخه‌سازی‌ها*

· باد کردن لاستیک با تلمبه ممنوع است .

· باد کردن توپ با دهان توسط زنان از اهم جرایم محسوب می شود

*بخش‌نامه به راه آهن*

· ورود و خروج قطار به تونل ممنوع است

· تبصره: در صورت لزوم، قطار فقط تا انتهای واگن اول به تونل وارد شود .آنهم فقط یکبار در صورت تکرار لکوموتیو ران به 60 ضربه شلاق محکوم می شود



*بخش‌نامه به فرودگاه‌ها*

· در لحظه‌ی شروع پرواز نباید نوک هواپیما بلند شود



*بخش‌نامه لوله کشی*

· استفاده از اتصالات نری و مادگی در کنار هم ممنوع است، حتی الامکان فقط از اتصالات نری استفاده شود، در صورت لزوم به استفاده از اتصالات مادگی، پوشاندن اتصال با دولایه قیر و گونی الزامی است.

· استفاده از اتصال پستانک و اتصالات ممه ای در هیچ صورت مجاز نبوده و با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

· در حمام و دستشویی ها، بجای شیر مخلوط، از دو شیر مجزا با فاصله حداقل 30 سانت از هم استفاده گردد.

· در کلیه عملیات تاسیساتی از آچار شلاقی بجای آچار فرانسه استفاده شود.

*بخش‌نامه به دامداری ها*

· نگه داری دام های نر و ماده در یک تویله ممنوع است.

· دوشیدن گاو ها فقط باید توسط کارگران زن صورت پذیرد.

· هیچ ماده گاوی حق شیر دادن به گوساله های بالای 17 ماه را ندارد.

· خرید، فروش، تولید و نگهداری قاطر تخلف محسوب و با متخلفین برخورد خواهد شد، در صورت تولد قاطر، تحویل قاطر به همراه اسب و خر متخلف به مقامات ذیربط الزامی است.

*تبصره برای زنــدان‌ها*

· تجا‌و‌ز به زن و مرد بلامانع است

تا 25 بهمن/ کلمه “بهمن” فیلتر شد



مخابرات ایران در تازه ترین اعمال محدودیت خود ، کلمه “بهمن” را در سیستم سرچ شرکت گوگل فیلتر کرده است تا ایرانیان نتوانند به اخبار راهپیمایی 25 بهمن دست رسی پیدا کنند.

چهارشنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۸۹

مسلمان شويد تا کامروا باشيد ...!!!

مسلمانان ؛ بيست و دو در صد جمعيت جهان را تشکيل ميدهند ؛ اما کمتر از پنج در صد توليد نا خالص ملی جهان به حساب آنها گذارده ميشود .
توليد ناخالص ملی ۵۷ کشور مسلمان جهان ؛ رويهمرفته ؛ زير سه تريليون دلار است در حاليکه امريکا به تنهايی کالای خدماتی‌ای به ارزش ده تريليون و چهار صد ميليارد دلار عرضه ميکند .
توليد نا خالص ملی چين معادل پنج تريليون و هفتصد ميليارد دلار ؛ ژاپن ۵/۳ تريليون دلار ؛ و کشوری مانند هند معادل سه تريليون دلار بر آورد شده است .

سازمان ملل متحد ميگويد : نيمی از زن‌های عرب مسلمان بيسواد هستند ؛ از هر پنج نفر مسلمان جهان ؛ دستکم يک نفر با کمتر از روزی دو دلار زندگی ميکند ؛ و فقط يک در صد از جمعيت کشور‌های عربی به کامپيوتر دسترسی دارند ( در ايران از هر ده هزار نفر فقط ۷۹ نفر به کامپيوتر دسترسی دارند )

- پانزده در صد از نيروی کار کشور‌های مسلمان بيکارند که اين تعداد در ايران به ۲۵ در صد ميرسد .پيش بينی ميشود که تعداد بيکاران مسلمان تا سال ۲۰۱۱ ميلادی دو برابر شود .

- نرخ رشد سرانه در آمد طی بيست سال گذشته در کشور‌های مسلمان فقط نيم در صد در سال بوده است .

- فقير ترين کشور‌های جهان شامل اتيوپی ؛ سير لانکا ؛ سييرا لئون ؛ افغانستان ؛ کامبوج ؛ سومالی ؛ نيجريه ؛ پاکستان ؛ و موزامبيک است .
دستکم ؛ شش کشور از فقير ترين کشور‌های جهان ؛ کشور هايی هستند که مسلمان اند .

- در مجموع ؛ برای يک ميليارد و چهار صد ميليون نفر مسلمان در ۵۷ کشور اسلامی ؛ کمتر از ششصد دانشگاه وجود دارد ؛ در حاليکه هند به تنهايی دارای هشتهزار و چهارصد و هفت دانشگاه ؛و ايالات متحده امريکا دارای پنجهزار و ۷۸۵ دانشگاه است.

- طی ۱۰۵ سال گذشته ؛ از ميان يک ميليارد و چهار صد ميليون مسلمان جهان ؛ تنها هشت مسلمان موفق به دريافت جايزه نوبل شده اند ؛ در حاليکه از چهارده ميليون يهودی جهان ؛ تاکنون ۱۶۷ نفر جايزه نوبل برده اند .

ريشه اين واپس ماندگی تاريخی را در کجا بايد جستجو کرد ؟؟
آيا دادن شعار‌های تو خالی ؛ آنهم در چنين وضعيت وحشتناکی ؛ و سخن گفتن از قدرت اسلام !!و ادعای رهبری جهان !! ؛ بيش از هر زمان ديگر ؛ ياوه و پوچ و مسخره نيست ؟؟؟

ز منجنيق فلک سنگ فتنه ميبارد
تو ابلهانه گريزی به آبگينه حصار ؟؟