شنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۸۸

امام جمعه ارومیه: جنازه های اعدام شده‌ها را در خیابان‌های تهران مقابل دید عموم بگذارید




امام جمعه ارومیه گفت : چرا باید روز به روز حلقه های حفاظتی از سران فتنه افزایش یابد و چرا باید مردم انقلابی را با هزینه کردن پولهای بیت المال برای حفاظت از سران فتنه، ناراحت کنیم.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا حسنی، در خطبه های نمازجمعه ابن شهر افزود: تحمل اینکه سران فتنه را درکمال امنیت نگهداری کنیم و اینها به فکر براندازی حکومت صالحان باشند برای ملت خون داده ایران، سخت است.

وی یادآورشد: تمنا و خواهش ملت این است که فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را به سمع ملت ایران برسانند و چشم فتنه را از بیخ و بن برکنند.

امام جمعه ارومیه، با اشاره به اعدام دو نفر از عوامل فتنه گر و سلطنت طلب و محکومیت ۱۱ نفر از عوامل دیگر گفت: باید برای جلوگیری از آشوبها، جنازه های اعدام شده ها در خیابانهای تهران در مقابل دید عموم قرار بگیرد.

وی افزود: این زبانی که به جای جمهوری اسلامی، جمهوری ایرانی می گوید باید کنده شود و قلوب داغدار خانواده های شهدا و دلسوزان انقلاب با اعدام آنهایی که به عاشورای حسینی اهانت کردند، درمان می یابد.

امام جمعه ارومیه گفت: ایران برای فتنه گران جا ندارد باید اینها بروند اگر این افراد بمانند نماز مقدس جمعه را آلوده می کنند، اینها افرادی هستند که در نماز جمعه تهران رقصیدند، اینها در ایران ماندنی نیستند.

وی همچنین اقدام تروریستی گروهک پژاک در به شهادت رساندن دادستان خوی را محکوم کرد و افزود: پژاک، سلطنت طلبان و منافقین با پشتیبانی امریکا می خواهند وضعیت امنیتی ما را مخدوش کنند.

حجت الاسلام حسنی با قدردانی از اقدامات سربازان گمنان امام زمان (عج) در آذربایجان غربی افزود: تیم عملیاتی این گروهک توسط نیروهای امنیتی و انتظامی استان شناسایی و منهدم شد و سه نفر از عوامل پژاک در این عملیات کشته شدند.

در طول تاریخ پر فراز و فرود ایران ؛ هرگاه صدای آزادیخواهی مردم میهن ما توسط دینمداران و دولتمداران و زورمندان سرکوب شده و خفقان و استبداد بر گلوی مردم چنگ انداخته ؛ شعر پارسی ؛ زبان باز کرده و پرچم این مبارزه را بر دوش گرفته است .

مولانا ؛ با خشم و نفرت ؛ خطاب به ملایان و روحانیون فریاد میزند که :

ای خری کاین خر ز تو باور کند
خویشتن بهر تو کور و کر کند
خویش را از رهروان کمتر شمر
تو رفیق رهزنانی گه مخور !

ببینید قائممقام فراهانی چه تصویری از پرواران حجره نشین آدمخوار عرضه میکند .

گر در دو جهان کام دل و راحت جان است
من وصل تو جویم که به از هر دو جهان است
در کیش من ایمانی اگر هست به عالم
در کفر سر زلف چو زنجیر بتان است
گر واعظ مسجد بجز این گوید مشنو
این احمق بیچاره چه داند ؟ حیوان است
گر مذهب اسلام همین است که او راست
حق بر طرف مغبچه دیر مغان است
او خون دل خم خورد این خون دل خلق
باور نتوان کرد که این بهتر از آن است .