چهارشنبه، آذر ۱۰، ۱۳۸۹

زندان درمانی





در خبر ها خواندم که هندی ها ؛ با استفاده از باشگاه های خنده ؛ بيماران قلبی را درمان ميکنند !
در اين باشگاه ها ؛ که تعداد آنها در هندوستان بيش از پانصد عدد است ؛ مربيان ؛ با استفاده از خنده ؛ اقدام به معالجه بيماران ميکنند .

کارشناسان عقيده دارند ؛ خنده ؛ علاوه بر ازبين بردن تنش ؛ حرکت هايی در ماهيچه صورت ايجاد ميکند که به بهتر شدن جريان خون کمک ميکند .
آنها ميگويند : خنده می تواند بسياری از بيماری ها ؛ از جمله بيماری های قلبی را درمان کند .
ولی ما ايرانی ها ؛ بر خلاف هندی ها ؛ عقيده داريم که : گريه بر هر درد بی درمان دواست ؛ و در چارچوب چنين باوری است که اشک مان هميشه در مشک مان است و مدام در حال گريستن هستيم .
ما ملتی هستيم که محرم داريم ؛ صفر داريم ؛ تاسوعا داريم ؛ عاشورا داريم ؛ اسيری زينب داريم ؛ ناکامی قاسم داريم ؛ گلوی عطشان علی اصغر داريم ؛ دو دست بريده حضرت عباس داريم ؛ فرق شکافته مولای متقيان داريم ؛ و هزار بهانه ديگر برای گريستن ...

صد البته ؛ در ميان انواع و اقسام شيوه ها و روش هايی که برای درمان انواع بيماری های جسمی و روانی وجود دارد ؛ - مثل خنده درمانی و آب درمانی و گياه درمانی و گريه درمانی - جمهوری اسلامی ايران ؛ مبتکر و کاشف شيوه ديگری برای درمان برخی از بيماری هاست که اگر قرار باشد جايزه نوبلی ؛ چيزی ؛ بابت اينگونه اکتشافات بدهند ؛ اين حکومت الهی - کمدی - تراژيک اسلامی ؛ شايسته دريافت آن است .
اين شيوه ؛ که به شيوه " زندان درمانی " معروف است ؛ راه و روش نوينی است که برخی از بيماری ها ؛ از جمله بيماری " زبان درازی " را سريعا شفا ميدهد .
اين شيوه جديد ؛ بقدری کارآيی دارد و بقدری نتايج مثبت و انقلابی ببار آورده که آقای کيانوری و احسان طبری که سهل است ؛ اگر آقای مارکس و لنين و استالين و همين آقای فيدل کاستروی خودمان را چند روزی در زندان های ايران نگهدارند ؛ پس از يکی دو هفته ؛ اگر يکپا آيت الله العظمی نشوند ؛ دستکم يک حجت الاسلام درست حسابی از آب در خواهند آمد و دو سه تا کتاب " کژ راهه " خواهند نوشت و شعارشان هم از " کارگران جهان متحد شويد " تبديل خواهد شد به : " کارگران جهان مسلمان شويد "!!
خدا را چه ديدی ؟ شايد هم يه خورده نمک و فلفلش را زياد کردند و گفتند : کارگران جهان ؛ شيعه شويد !!!

هیچ نظری موجود نیست: