یکشنبه، تیر ۲۸، ۱۳۸۸

قاتل ندا آقا سلطان شناسایی شد


فرد فوق، عباس کارگر جاوید عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، همان کسی است که در قتل ندا آقا سلطان دست داشته است و توسط مردم دقایقی بعد از قتل ندا بازداشت می شود و کارت شناسایی اش بدست مردم می افتد .
آرش حجازی یکی از شاهدین لحظه قتل ندا آقا سلطان نیز بر این مسئله صحه گذاشته بود که قاتل توسط مردم شناسایی شده و کارت شناسایی اش بدست مردم افتاده است ، هم اینک آن کارت که در آن مشخصات قاتل و همچنین وابستگی اش مشخص شده (هیات رزمندگان اسلام زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اداره می گردد) به جهت شناسایی ملت معرفی می گردد . و البته آرش حجازی که قاتل را حتما بیاد دارد می تواند در این شناسایی نقش اصلی را داشته باشد

۱ نظر:

ناشناس گفت...

در مورد عکس فوق که در سایت گفتنیها هم دیدم فکر میکنم دچار اشتباه شده اید و لطفا آنرا اصلاح کنید ، بنظر من این کار نفوذی ها برای دادن اطلاعات غلط است. زیرا کسی را که مردم دستگیر کرده و تا جا داشت ردند این آقا نیست ، بچه ها از او وقتی پلیس برای نجاتش آمد عکس تهیه کردندو در فیس بوک گذاشتند اما کسی دقت نکرد، شاهدان عینی همان بچه محلهایی هستند که آن فرد را هنگامی که به خانه یک پیرزن در نزدیکی کلیسا در داخل حسروی فرار کرده بود گرفتند و زدند. لطفا در دادن اطلاعات دقت کنید.